Inovativna učna okolja

Grega Štendler, koordinator projekta • 26. marec 2018

Srednja lesarska šola je kot razvojna šola vključena v projekt inovativna učna okolja. Projekt traja od leta 2017 do leta 2022.



Razvijanje kompetenc je eden izmed temeljnih pogojev za vse življenjsko učenje in izboljšano zaposljivost, pogoj za to je udejanjanje prožnih oblik učenja, v okviru katerih so redefinirane vloge vseh deležnikov: učencev oziroma dijakov, strokovnih delavcev in ravnateljev. Na ta izziv odgovarja projekt Inovativna učna okolja podprta z IKT. Projekt Inovativna učna okolja, podprta z IKT omogoča implementacijo inovativne pedagogike 1:1, pri katerih učni scenariji poudarjajo, kako lahko mobilne naprave uporabljamo v podporo mnogim različnim učnim strategijam; uvajajo elemente formativnega spremljanja in upoštevajo razvijanje novih kompetenc, ki se razvijajo pri učenju s tehnologijo ter učenje v času in prostoru razširjajo izven učilnice. Inovativna učna okolja predstavljajo kontekst, znotraj katerega se odvija učenje v najširšem smislu in povezujejo učence, vsebine, učitelje, vire, organizacijo in pedagogiko. Vključevanje individualizacije in personalizacije učnega procesa omogoča enakopravnejše vključevanje vseh učencev in dijakov v učni proces. Projekt povezuje in nadgrajuje rezultate prejšnjih projektov, ki so že začeli spreminjati učna okolja v slovenskem prostoru, kot so prenova gimnazij, E-šolstvo, Inovativna pedagogika v luči kompetenc 21. stoletja 1:1, E-šolska torba, EU-folio, ATS 2020. V projektu nadgrajujemo rezultate, izkušnje in smernice na ravni kurikula in vsebine, vrednotenja, usposabljanja učiteljev, organizacije in vodenja, povezanosti in infrastrukture. V projekt je vključenih 75 VIZ, med katerimi bo 18 razvojnih, ostale pa implementacijske. Za uvajanje IUO podprtih z IKT bomo usposabljali večino učiteljev in dijakov. Za vključevanje uporabljamo metodologiji 21. korakov, ki jo bomo ob izkušnjah projekta še nadgradili. Učiteljem bodo pri tem v pomoč razviti primeri dobre rabe in s smernicami za uvajanje IKT, formativnega spremljanja in razvijanja kompetenc nadgrajeni izvedbeni kurikuli. Kot rezultat projekta bodo nastala tudi priporočila za razvoj podpornega okolja, ki jih bodo za udejanjanje inovativnih učnih okolij uporabljali tudi drugi VIZ. Za uspeh projekta so poleg usposabljanja učiteljev in ravnateljev ključni učinkoviti šolski razvojni timi, fleksibilna organizacija, distribuirano vodenje in vzpostavitev celovitega podpornega okolja, vključno z infrastrukturo in strokovnimi ter e-skupnostmi. Le tako bomo lahko udejanjili inovativna učna okolja, v katerih bodo učenci in dijaki prevzeli aktivno vlogo v vseh fazah učno –vzgojnega procesa od načrtovanja od vrstniškega vrednotenja.


V projektu sodeluje večino učiteljev, v razvojni tim so vključeni; Ivo Koderman, Gabrijela Dolenšek, Aleksander Mezeg, Špela Grum, Jože Šemrov in Tadej Krivic.

Preberi več

Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada.

Novice iz Srednje lesarske šole Ljubljana

9. julij 2025
Za vse, ki še niste prevzeli spričevala ali bi med počitnicami potrebovali potrdilo o vpisu, lahko to storite do 15. julija v tajništvu šole in sicer med uradnimi urami od 10. do 12. ure. Od 16. julija do 14. avgusta bo šola zaprta, zato uradnih ur ni.
Po Majda Kanop, ravnateljica 8. julij 2025
Dijaki, ki ste se prijavili na jesenski rok popravnih izpitov, objavljamo razpored . Termine izpitov poklicne mature in zaključnega izpita najdete pod zavihkom "dijaki", nato "izpiti".
Po Majda Kanop, ravnateljica 30. junij 2025
Kandidati boste z rezultati poklicne mature na spomladanskem roku 2025 seznanjeni v ponedeljek, 7. 7. 2025, ob 9.30. in sicer po naslednjem razporedu: 121 učilnica - 2.K 122 učilnica - 2.L 123 učilnica - 4.A 124 učilnica - 4.B Vsak kandidat bo osebno prevzel spričevalo in ostale dokumente. Zadnji rok za prijavo kandidatov k jesenskemu izpitnemu roku poklicne mature je 8. 7. 2025 .
Več člankov