Letošnji natečaj: Lux, svetilka

Gabrijela Dolenšek, mentorica • 17. september 2024

Sedaj pa veselo na delo, leseno svetilko boste izdelovali. Poleg tega pa boste opisali postopek:

Besedilo naj obsega slabo polovico strani. Z vsebino pritegnete bralca/kupca; ne pišite tehničnih podrobnosti. Zapišite kaj vas je navdihovalo pri ideji, za koga ste delali, morda delate z ostanki materiala, ki že imajo neko zgodovino; s kakšnimi težavami ste se srečevali in kako ste jih premagali. Opišite zabavno prigodo povezano z natečajem …!

Fotografirajte postopek, da dokažete, da je izdelek vaše delo.

Ena fotografija mora biti izjemna! Instagram nivo. Fotografirajte na belem/enobarvnem ozadju! Včasih so tudi fotografije iz ročnih delavnic izjemne.

Rok oddaje: 8. november 2024

Se že veselim vaših izdelkov.

Vaša mentorica, Gabi Dolenšek

Novice iz Srednje lesarske šole Ljubljana

Po Majda Kanop, ravnateljica 24. junij 2025
Objavljamo razpored dopolnilnih, popravnih izpitov v spomladanskem roku . Dijaki, ki ste pri določenem izpitu neocenjeni, najprej pristopite k opravljanju neocenjenega izpita, šele nato lahko opravljate negativno ocenjen predmet.
17. junij 2025
Obveščamo vas, da ima ŠC Ljubljana od 16. 6. 2025 do 25. 8. 2025, za 2. 3. in 4. letnike, prijave na šolsko malico/kosilo preko spletnega obrazca. Obrazca »PRIJAVA DIJAKA NA ŠOLSKO MALICO« dijaki ne bodo prejeli v fizični obliki. Prijavo na malico za šolsko leto 2025/26 oddate starši/skrbniki na spletni strani LoPolis PRO , na zavihku SOGLASJA in OBRAZCI. Pomembno: Na portal se prijavite z uporabniškim imenom in geslom, ki ste ga starši/skrbniki prejeli s strani šole.
Po Majda Kanop, ravnateljica 13. junij 2025
Tradicionalna razstava izdelkov ob koncu šolskega leta smo odprli 12. junija 2025. Med razstavljenimi izdelki najdemo različne mize, stole, ležalnike, omare, glasbila, svetila in še mnogo več. V večini primerov gre za unikatne izdelke, ki združujejo funkcionalnost, estetski občutek in tehnično dovršenost. Razstavljeni izdelki so nastali kot plod dela pri strokovnih predmetih, kot so oblikovanje, projektiranje, konstrukcije, organizacija, tehnologija in materiali. Pri izdelavi izdelkov je ključnega pomena povezano sodelovanje mentorjev teoretičnega in praktičnega pouka. Prvi pomagajo dijaku pri načrtovanju, tehnični dokumentaciji, izračunih in strokovnem utemeljevanju rešitve. Mentorji - učitelji praktičnega pouka pa vodijo dijaka pri izbiri materialov, tehnoloških postopkih ter sami izvedbi izdelka v delavnici. Takšno sodelovanje omogoča dijaku celosten pristop – od ideje do končnega izdelka – in krepi povezavo med znanjem in prakso, kar je temelj dobre strokovne usposobljenosti.  Video (avtor Jože Planinšič)
Več člankov