Roditeljski sestanek, 10.september 2024

Majda Kanop, ravnateljica • 2. september 2024

Šolsko leto se je začelo, zato vas starše oz. skrbnike vabimo na 1. roditeljski sestanek, ki bo v torek, 10. septembra 2024 ob 16.30 uri. Za razrede 3.c, 3.č in 3.d, ki odhajajo na delovno prakso k delodajalcu, bomo roditeljski sestanek organizirali v mesecu novembru, ko se vrnejo k pouku - v šolo. Predstavniki Sveta staršev imajo sestanek ob 17.45, v učilnici 118.

Obveščamo tudi, da parkiriranje na šolskem dvorišču ne bo zagotovljeno.

Objavljamo razpored za roditeljski sestanek:

Novice iz Srednje lesarske šole Ljubljana

Po Majda Kanop, ravnateljica 24. junij 2025
Objavljamo razpored dopolnilnih, popravnih izpitov v spomladanskem roku . Dijaki, ki ste pri določenem izpitu neocenjeni, najprej pristopite k opravljanju neocenjenega izpita, šele nato lahko opravljate negativno ocenjen predmet.
17. junij 2025
Obveščamo vas, da ima ŠC Ljubljana od 16. 6. 2025 do 25. 8. 2025, za 2. 3. in 4. letnike, prijave na šolsko malico/kosilo preko spletnega obrazca. Obrazca »PRIJAVA DIJAKA NA ŠOLSKO MALICO« dijaki ne bodo prejeli v fizični obliki. Prijavo na malico za šolsko leto 2025/26 oddate starši/skrbniki na spletni strani LoPolis PRO , na zavihku SOGLASJA in OBRAZCI. Pomembno: Na portal se prijavite z uporabniškim imenom in geslom, ki ste ga starši/skrbniki prejeli s strani šole.
Po Majda Kanop, ravnateljica 13. junij 2025
Tradicionalna razstava izdelkov ob koncu šolskega leta smo odprli 12. junija 2025. Med razstavljenimi izdelki najdemo različne mize, stole, ležalnike, omare, glasbila, svetila in še mnogo več. V večini primerov gre za unikatne izdelke, ki združujejo funkcionalnost, estetski občutek in tehnično dovršenost. Razstavljeni izdelki so nastali kot plod dela pri strokovnih predmetih, kot so oblikovanje, projektiranje, konstrukcije, organizacija, tehnologija in materiali. Pri izdelavi izdelkov je ključnega pomena povezano sodelovanje mentorjev teoretičnega in praktičnega pouka. Prvi pomagajo dijaku pri načrtovanju, tehnični dokumentaciji, izračunih in strokovnem utemeljevanju rešitve. Mentorji - učitelji praktičnega pouka pa vodijo dijaka pri izbiri materialov, tehnoloških postopkih ter sami izvedbi izdelka v delavnici. Takšno sodelovanje omogoča dijaku celosten pristop – od ideje do končnega izdelka – in krepi povezavo med znanjem in prakso, kar je temelj dobre strokovne usposobljenosti.  Video (avtor Jože Planinšič)
Več člankov