Samotestiranje v vzgojno-izobraževalnih zavodih

Majda Kanop, ravnateljica • 16. november 2021

Vlada RS je dne 11. 11. 2021 sprejela Odlok o spremembah in dopolnitvah Odloka o začasnih ukrepih za preprečevanje in obvladovanje okužb z nalezljivo boleznijo COVID-19, ki tudi za področje srednjih in višjih šol ter izobraževanje odraslih določa nekaj sprememb.

Odlok je bil objavljen v Uradnem listu, št. 177/21, povezava do Uradnega lista https://www.uradni-list.si/_pdf/2021/Ur/u2021177.pdf, ki je začel veljati 12. 11. 2021.

Določba 8. člena odloka, ki ureja samotestiranje dijakov in učencev se začne uporabljati v sredo, 17. 11. 2021.

V spremenjenem odloku je še bolj jasno določeno, da je samotestiranje za dijake, študente in udeležence izobraževanja odraslih, ki se izobražujejo v programih za pridobitev javno veljavne izobrazbe, obvezno in se opravi v vzgojno-izobraževalnem zavodu, pod nadzorom osebe, ki jo določi ravnatelj.

 

Soglasje staršev za samostestiranje dijakov ni potrebno.

 

Še naprej ostaja v veljavi, da se obvezno samotestiranje izvaja 3x tedensko (od 17. 11. 2021 dalje).

 

Dijakom, ki ne bodo izpolnjevali pogoja PCT oziroma, ki se ne bodo želeli samotestirati, je začasno prepovedano zbiranje v vzgojno izobraževalnih zavodih, sodelovanje pri pouku v VIZ in drugih oblikah organiziranega dela z dijaki. Zoper te dijake lahko šola vzgojno ukrepa v skladu z zakonodajo in šolskimi pravili.

Odlok zanje ne predvideva izobraževanja na daljavo.

 

V šolo prihajajo zdravi dijaki. Testiranje poteka v ponedeljek, v sredo in v petek prvo uro prihoda dijakov v šolo v matični učilnici oz. v prostorih šolske delavnice, kadar imajo dijaki po urniku praktični pouk. Dijaki, ki se morajo testirati, test za samotestiranje prinesejo s sabo, ostali pa učitelju pokažejo PC potrdilo ali PCR, ki ni starejši od 72 ur ali HAG, ki ni starejši od 48 ur.

»Zamudniki« se oglasijo v tajništvo šole in test samotesiranja opravijo pred tajništvom.

Prav tako se bodo v pisarni oglasili dijaki, pri katerih bo hitri antigenski test pozitiven, v nadaljevanju bo vodstvo šole ravnalalo v skladu z navodili NIJZ.

 

Protokol samotestiranja na povezavi: https://www.nijz.si/sl/samotestiranje


Samo s skupnimi močmi in doslednim spoštovanjem ukrepov lahko izboljšamo epidemiološko sliko. 

Novice iz Srednje lesarske šole Ljubljana

9. julij 2025
Za vse, ki še niste prevzeli spričevala ali bi med počitnicami potrebovali potrdilo o vpisu, lahko to storite do 15. julija v tajništvu šole in sicer med uradnimi urami od 10. do 12. ure. Od 16. julija do 14. avgusta bo šola zaprta, zato uradnih ur ni.
Po Majda Kanop, ravnateljica 8. julij 2025
Dijaki, ki ste se prijavili na jesenski rok popravnih izpitov, objavljamo razpored . Termine izpitov poklicne mature in zaključnega izpita najdete pod zavihkom "dijaki", nato "izpiti".
Po Majda Kanop, ravnateljica 30. junij 2025
Kandidati boste z rezultati poklicne mature na spomladanskem roku 2025 seznanjeni v ponedeljek, 7. 7. 2025, ob 9.30. in sicer po naslednjem razporedu: 121 učilnica - 2.K 122 učilnica - 2.L 123 učilnica - 4.A 124 učilnica - 4.B Vsak kandidat bo osebno prevzel spričevalo in ostale dokumente. Zadnji rok za prijavo kandidatov k jesenskemu izpitnemu roku poklicne mature je 8. 7. 2025 .
Več člankov